3D

Har varit på Bio idag med några kill kompisar vi såg Tranformers 3 i 3D. Jag låg och kolla på 1:an för första igår kväll och tvåan idag för andra gången innan bion. jag blev förälskad i första filmen, tvåan var också bra. Tren var ockå bra :D! men ettan va bäst ! Dom är så grymt snygga gjorda, jag dör ! Och  så har jag bokat Harry Potter biljetter på söndag, jag längtar så jag dör typ!


18 års firande med släkten !

Dett har jag gjort fram tills nu :)))!

18 jävla år!

Här håller det på att fixas och trickas, jag fyller ju för fään 18 idag :D!
Bjuder på en ap ful bild på mig, ska nu locka håret oh fix till mig :)!

I like it I like it

Huvudvärk och spänd inför i morgon! Ska sova snart, får se om jag kan. Är pigg som piggelin ;)


I ♥ sale

Tjena !
Har nu varit på stan, kom hem för 2h sen typ. Jag köpte en långklänning och en bikini överdel på rean. Jag åkte in till stan för att jag var på jakt efter en bikini och så hitta man en klänning på köpet som förgyllde min dag. Klänningen kosta 299kr och så var det 70%rea så den sluta på 90kr, vart så glad! Skulle aldrig ha köpt den för 299kr, köpte den på Bikbok. Ni får se den i morgon har tänkt ha på mig den i morgon på min stora dag och den är perfekt att ha med till Italien som jag ska till i September :)! Bikinin köpte jag på Gina Tricot, jag hade redan kollat in en annan. Men så såg jag den här, den var så fin och den kosta bara 49kr(rea). Köper den andra någon annan gång kanske. Men är så glad, jag fynda verkligen :)! Nu så har jag duschat så det är städning som står på schemat. Så vi hörs senare !
Visst är den fin :)?

Turkiet ♥


Har varit i Turkiet,Alanya tregånger och tre år i rad ;)!

Första gången var år 08 - då åkte jag med min en av mina närmaste vänner. Vi har känt varandra sen bebis, sen barnhemmet i Indien. Vi åkte med våra små systrar och våra mammor.

Andra gången år 09 - Åkte när mamma fyllde år, alla i familjen utan min bror.

Tredje gången år 10 - Med mamma, syster och bror.

Lets close our eyes and forget everything and just live

Jag har nu mera sen jag skrev bara inte orkat blogga. Vet inte vad jag ska blogga om, jag fotar knappt nu mera. Det är något som jag stör mig på, att jag nästa har slutat att fota. Har inte haft en riktigt bra fotografering under hela sommaren. Jag bara har haft två små, en kväll blev det spontant och sen en solig dag som också blev lite hastigt. Där vi bara körde. Ingen riktigt där jag har haft en bild i huvudet där jag vet hur jag vill ha det. Jag får se när det blir en riktigt bra planerad fotografering. Men i onsdags hade jag mitt andra möte med bruden till bröllopet jag ska fota i augusti. Det ser jag riktigt fram i mot! Idag ska jag in till stan på jakt efter en bikini och sen handla mat tills i morgon. Vi ska få gäster om mamma vill bli frisk så att säga, hon hade feber igår och tror den är kvar :(

En bild jag tog för två år sen,

I'm into you!

Idag har jag varit med en kompis heladagen vi har målat hennes koloni.
Nu ska jag sova om en stund och droga denna låt!

LIPSTICK ON HARRY!

Hello!
Jag har nu kollat på HarryPotter och deathly hallow part 1, köpte den idag på stan. Jag såg den på bio när den kom ut, men min syster hade inte sett den. Sen så köpte jag 2 nya böcker, "14 år till salu" och "Hur kunde hon" tror jag den hette. Jag "älskar" sånna böcker. Jag kan bara läsa såna som är verklighets baserade. jag kan verkligen inte läsa andra böcker, vet inte varför det går bara inte. Dom kost 43 och 49 kr. Jag har hört att 14 år till salu är bra, och den andra tyckte jag verka bra är jag läste på baksidan. Så då har jag sommaren fixad ;) Vi började prata om min födelsedag igen och nu berätta mamma att Jedward kommer till Sommar krysset på lördag, så vi kanske ska till GrönaLund på lördag, yyeehh! Men det är ett stort kanske annars blir med mat med släktingar och sen träffa kompisar på kvällen :)!
Digga deras låt fettmycket!
Nu orkar jag inte skriva mer, ska sova hihi !

What to do?

Var ju i Motala i helgen hos min moster, det var super kul! Skönt att komma bort från allt. Det är sommarlov nu och på sommaren ska man göra saker? Men vad, många åker bort och en del har sommarjobb som tyvärr jag aldrig fick själv. Mina föräldrar har fått semester nu och vi vet inte vad vi ska göra. För mig spelar det inte så stor roll. En vecka utomlands skulle ju sitta fint men det är så dyrt. Så vi får se vad som händer. Idag ska jag in till stan byta mina skor, buhu :( Hoppas bara det inte regnar! Jag håller också på att fundera ut vad vi ska göra på min födelsedag, jag har ingen aning. Allt känns lite trist just nu, känns som jag är den enda som är intresserad att göra något i min familj. Men det löser sig :)

 

Jag har också börjat spåna på tatueringar, jag vill ha en. Jag vill inte ha en bara för att. Om jag ska ha någon så ska den vara liten och betyda något. Ska inte göra något som inte betyder något för mig, utan det ska vara något som jag vill ha resten av mitt liv och som får mig att må bra. Jag har svårt att komma vad jag vill ha, jag är uppe i 3t just nu. Men jag vill inte ha många, så får e hur jag göra.



 

Jag ska nu göra i ordning mig och sen dra mig ner till stan, Ciao!



Call your girl friend..

Sitter just nu hos min moster i Motala, åkte i morse hit ska nata över. Det blir snart mums mums mat som hennes man ska göra. Idag så gick vi runt i Motala och kolla på bilar som hade åkt runt hela Vättern, amerikanska bilar. Sen så gick vi till Hugos uteservering där min Kusin jobbar, fick en jätegod drink! Vi har haft tur hela dagen med vädret, inge regn på oss. Fast det vräkte ner regn precis innan vi skulle gå ut. Men sen vart det sol. Nu när vi kom hem för ett tag sen så dog jag i soffan, jag somna. Har varit jättetrött heladagen, blev trött när jag åkte hit. Åkte hit med expressbuss dom är för sköna säger jag bara. Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder nu göra det sen när jag kommer hem. Ikväll ska vi äta och kolla på film och ta det lungt. Idag är det också exakt 1v kvar tills jag fyller 18 :D! Är sjukt glad, men vet verkligen inte vad jag ska göra. Det är tråkigt att fylla på sommaren när inga är hemnma. Så det kanske blir att gå ut och äta med familjen.
NU måste jag tyvärr sluta skriva mitt iallt, skriver mer i morgon :)!



Kan inte sluta lyssna på!

Lets go again!

Jag ska ännu en gång försöka mig på det här med bloggning, hade min första i tre år nästan sen har byt lite då och då. Har aldrig kunnat skriva så ofta och tyckt det har varit kul efter den första nu är jag sjukt sugen på att köra igen. Får se hur länge den energin håller i. Det är roligare att på sommaren tycker jag, vet inte varför men allt känns mycket friare då. Då kan man skippa bloggningen oftare för det är sommar och man kanske inte ha internet hela tiden. Som ni ser så ser designen lite halv konstig ut, jag har inte kodat på ett tag så har glömt lite. Så ska be någon hjälpa mig :)

 

Just nu sitter och jag snyfta över ett par skor idag som jag köpte på HM för 300kr, så sjukt snygga! Men dom var förstora och storleken mindre var för små så jag kommer inte kunna ha dom. Så är lite nere för det och sjukt trött. Har varit igång hela veckan och idag så träffa jag en kompis. Vi laga mat och åt glass! Glass är det bästa jag vet !Jag ska snart sova så tantig är jag, men har huvudvärk och som jag sa sjukt trött.

Jag hör av mig så fort jag har något viktigt att säga.



RSS 2.0